Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кричфалушій М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Кричфалушій М. Гендерні особливості розвитку сили волі у студентів-першокурсників [Електронний ресурс] / М. Кричфалушій, Л. Гнітецький // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_39 Надано результати дослідження гендерних особливостей розвитку сили волі у студентів-першокурсників – майбутніх учителів фізичної культури в контексті сучасних соціально-економічних відносин, проведеного на базі Інституту фізичної культури та здоров’я Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Розвиток сили волі представлено як процес виховання в людини певного ставлення до суб’єктивних труднощів, що виникають на шляху досягнення мети діяльності, здатність вибірково, точно та вчасно їх долати. З’ясовано, що розвиток сили волі в юнаків і дівчат відбувається нерівномірно, більшість опитаних студентів першого курсу мають “середню” силу волі. Відмінності в самооцінці вияву сили волі в опитаних юнаків і дівчат першого курсу не зафіксовано.Даны результаты исследования гендерных особенностей развития силы воли у студентов-первокурсников – будущих учителей физической культуры в контексе современных социально-экономических отношений, проведенного на базе Института физической культуры и здоровья Восточноевропейского национального университета имени Леси Украинки. Развитие силы воли представлено как процесс воспитания в человеке определенного отношения к субъективным трудностям, возникающим на пути достижения цели деятельности, способность выборочно, точно и своевременно их преодолевать. Выяснено, что развитие силы воли у юношей и девушек происходит неравномерно, большинство опрошенных студентов первого курса имеют “среднюю” силу воли. Различия в самооценке проявления силы воли у опрошенных юношей и девушек первого курса не зафиксированы. The results of research gender-sensitive development of willpower in the first-year students – future teachers of physical culture through the prism of contemporary socio-economic relations, conducted at the Institute of Physical Education and Health East European National University named after Lesya Ukrainka. The development of willpower is represented as a process of education in relation to particular person subjective difficulties encountered in achieving the purpose of the activity, the ability to selectively, accurately and in a timely manner to overcome them. It was found that the development of willpower in boys and girls is uneven; the majority of first year students are “average” willpower. Differences in self-esteem manifestation of willpower in the surveyed boys and girls the first year are not fixed.
| 2. |
Кричфалушій М. В. Деякі труднощі психологічного характеру адаптації студентів-першокурсників до нових умов навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / М. В. Кричфалушій, С. Макарчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 2. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_2_8 Розглянуто труднощі психологічного характеру, із якими стикається першокурсник на першому етапі адаптації у вищому фізкультурно-спортивному навчальному закладі. Виявлено деякі негативні фактори студентської дезадаптації. Результати дослідження показали, що для 54,2 % студентів-першокурсників проблема адаптації за умов вищого навчального закладу є важливим фактором становлення особистості.
| 3. |
Кричфалушій М. В. Усвідомлення впливу духовності на формування особистості майбутнього спортивного педагога [Електронний ресурс] / М. В. Кричфалушій // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 1. - С. 13–16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_1_6 Розглянуто усвідомлення впливу духовності на формування майбутнього спортивного педагога. З'ясовано, що більшість опитаних студентів вважають, що неможливо сформувати духовно розвинену особистість без знань історії релігії та Біблії.
| 4. |
Кричфалушій М. В. Потреба у спілкуванні як фактор формування особистості майбутнього спортивного педагога в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / М. В. Кричфалушій // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 1. - С. 24–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_1_7 У ході сучасних психологічних і психолого-педагогічних дослідженнях наголошено, що важливим фактором впливу на розвиток особистості є потреба в спілкуванні. Спілкування як діяльність - необхідна умова формування й розвитку як суспільства, так і особистості. Відомо, що роль спілкування у формуванні особистості спортивного педагога велика, але не всі аспекти цього впливу достатньо досліджені. Педагогічний досвід засвідчує, що недостатній рівень сформованості потреби в спілкуванні в студентів - майбутніх спортивних педагогів - затрудняє формування високодуховної особистості. Завдання дослідження - визначити рівні сформованості потреби в спілкуванні майбутніх спортивних педагогів у процесі професійної підготовки. Виявлено рівні потреби в спілкуванні майбутнього спортивного педагога. У процесі емпіричного дослідження виявлено, що 16,1 % опитаних юнаків першого курсу мають низький рівень потреби в спілкуванні, 17,6 % - нижчий від середнього, 42,6 % - середній, 24,7 % - вищий за середній, 8,8 % - високий; дівчата, відповідно, - 13,3, 26,6, 33,3, 20,0, 6,6 %.
| 5. |
Кричфалушій М. В. Розвиток моральної свідомості та самосвідомості в майбутніх спортивних педагогів [Електронний ресурс] / М. В. Кричфалушій // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 1. - С. 31–34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_1_9 Проаналізовано моральну свідомість і самосвідомість (МССС) студентів - майбутніх спортивних педагогів. Визначено рівні розвитку розуміння категорій МССС студентів залежно від форми навчання.
| 6. |
Кричфалушій М. В. Мотиваційний компонент готовності до науково-дослідницької діяльності майбутнього спортивного педагога [Електронний ресурс] / М. В. Кричфалушій, Д. В. Хасай // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 4. - С. 17–20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_4_6 Розглянуто рівні сформованості мотиваційного компонента готовності до науково-дослідницької діяльності майбутнього спортивного педагога.
| 7. |
Кричфалушій М. В. Загальнолюдські моральні цінності майбутніх спортивних педагогів [Електронний ресурс] / М. В. Кричфалушій // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 3. - С. 27–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_3_9 Проаналізовано сформованість у студентів - майбутніх спортивних педагогів - загальнолюдських моральних цінностей.
| 8. |
Кричфалушій М. В. Готовність майбутнього спортивного педагога до науково-дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / М. В. Кричфалушій // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 192–194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_57 Розглянуто готовність майбутнього спортивного педагога до науково-дослідницької діяльності. Виявлено рівні сформованості когнітивного компонента готовності до дослідницької діяльності майбутнього спортивного педагога.
| 9. |
Кричфалушій М. Самооцінка стану тривожності в студентів третього курсу заочної форми навчання в реальних умовах навчальної діяльності [Електронний ресурс] / М. Кричфалушій, Л. Гнітецький, О. Швай, В. Тарасюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 4. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_4_6 Проаналізовано стан реактивної (РТ) та особистісної тривожності (ОТ) за реальних умов навчальної діяльності в студентів третього курсу заочної форми навчання. Під час дослідження не виявлено гендерних відмінностей у рівнях ОТ і РТ за звичайних умовах навчальної діяльності. Встановлено, що 16,9 % опитаних мають низький рівень ОТ, 47,6 % - середній, 35,3 % - високий; РТ - відповідно, 27,5, 54,9, 17,6 %. З'ясовано, що 18,5 % студенток мають низький рівень ОТ, 51,7 % - середній; 29,8 % - високий; 22,2, 61,1, 16,6 % - РТ. Крім того, виявлено, що найбільш тривожними є окремі студенти, які не вміють справлятися з нервово-емоційним напруженням за реальних умов навчальної діяльності.
|
|
|